امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

امیررضاجون

امیررضا و نی نی وبلاگ

1391/8/19 15:39
نویسنده : آبجی
226 بازدید
اشتراک گذاری

بزار بیام خودم وبلاگم رو آپ کنم

ااااااااااا خاله جووون این پس ورد وبلاگ رو بگو ببینم سوال

خوب حالا پسورد رو تایپ کنم ساکت

این شد یه پست درست وحسابی لبخند

خاله کجاااایی؟

بیا یاد بگیر ازم

تازه ه ه ه ه ه دو تا دندون دیگم هم داره در میادهورا نه اینکه دندونای آسیاب هستند برا خاطر اون سخت در میاد اون روز خیلی تب داشتم  مامان هر چقدر قطره میداد خوب نمیشدم ناراحت

ولی بعدش مامان برام جوشونده درست کرد خوب شدملبخند

ولی من پسر قوی هستم و این دوتا دندون که چیزی نیست از پسش بر میاماز خود راضیتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علامه کوچولو
19 آبان 91 18:44
مامان آریا
27 آبان 91 11:43
*السلام علیک یاابا عبدالله الحسین(ع)* فرارسیدن ایام محرم تسلیت باد