امیررضاامیررضا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
امیر محمدامیر محمد، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

امیررضاجون

اینم دندونای امیررضا جونی

1391/7/28 16:33
نویسنده : آبجی
185 بازدید
اشتراک گذاری

 

چاهال تا دندون دل آولدم دوتاس بایا دو تاسم پالین

تازه شم کارایه زیادی هم بلدم

من دلم می خواد وقتی بزرگترام کاری رو انجام میدن منم باشم و نگاه کنم و خوب یاد بگیرم از اونا

حرفای جدیدی هم میزنم

مثلا وقتی حوصله ام سر میره یا موقعی که اذیت میشم میگم

ای وای

حرفای دیگه هم مثل: نه نه / اه/مه مه/به به/من

وقتی هم که می خوام کسی رو که اذیتم کرده دعوا کنم تو صورتش نگاه میکنم و با لحن عصبانی میگم: ابه به به ده ده ده

من دلم می خواد همه چیزو بکنم و باهاش بازی کنم از جمله اونا:

موها/دماغ/چشم هر کسی که دم دستم باشه

و لوله گاز /کشوهای کمدو..........

از رنگ قرمز هم خیلی خوشم میاد در ضمن علاقه زیادی هم به وسایل آشپزخونه دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)